Търси
Filters

Услуги

ТОНИРАНЕ
В магазини „Алати” срещу допълнително заплащане в зависимост от персоналните Ви потребности може да се възползвате от услугата „Машинно тониране на бои и мазилки”. Служителите в съответния отдел ще Ви информират за стойността на услугата.

ПОРЪЧКИ
В зависимост от нуждите Ви можете да направите поръчка за всеки от артикулите, които предлагаме.


РAЗКРОЯВАНЕ
В магазини „Алати” срещу допълнително заплащане по Ваше изискване и размер нашите майстори ще разкроят кухненски плотове, панели и ПДЧ плоскости. Служителите в съответния отдел ще Ви информират за стойността на услугата.

 ТРАНСПОРТ
Магазини „Алати” предоставят възможност срещу допълнително заплащане за транспорт в рамките на града и извън него. На отдел „Информация” в магазините може да се запознаете с условията и цените.

НА ИЗПЛАЩАНЕ
В магазини „Алати” може да пазарувате на изплащане чрез финансови институции, които предоставят стокови кредити. Срок от 2 до 36 месеца, одобрение до 3 часа срещу лична карта и копие на трудов договор.

 БАНКОМАТ
За Ваше удобство на входа на магазини Алати има банкомати, а в самите обекти може да пазарувате с Вашите кредитни или дебитни карти чрез ПОС устройства.


ЦЕНИ
За клиенти, пазаруващи на едро или с големи поръчки, предлагаме специални цени. Посочените цени в уеб сайта са с включен ДДС.

СНЕК БАР
На Ваше разположение има снек бар, където може да се подкрепите със студена кухня, закуски, сандвичи, пакетирани храни, безалкохолни напитки.

НИСКИ ЦЕНИ
Нашият екип предлага на клиентите изключително атрактивни цени на всички продукти в Хипермаркетите.

ПАРКИНГ
За клиентите на хипермаркета е осигурен безплатен паркинг.

РЕКЛАМАЦИИ
Строителни хипермаркети „АЛАТИ” гарантират качеството на стоките, които Ви предлагат. В случай, че стоката не съответства на договореното, то Клиентът има право на рекламация съгласно правилата на ЗЗП. Обхватът и условията на гаранцията на продуктите се предоставят при покупката. Срокът на гаранция на продуктите ни е съгласно действащото законодателство. При предявяване на рекламацията Клиентът трябва задължително да приложи касова бележка или фактура, както и актове или протоколи, от които е видно несъответствието на стоката с договореното или други документи, удостоверяващи претенцията по основание и размер. Рекламацията трябва да се предяви по начина и в сроковете, посочени в Закона за защита на потребителите. В случай че възникне проблем със закупен от нас продукт, не се колебайте да се обърнете към служителите на отдел „Информация” във всеки един от нашите магазини, за да Ви предложим решение.